8 Maj

Ingen vanlig dag för i dag fyller min Mormor Gun år ;D Ska dit direkt efter jobbet för att fira henne....

Gårdagen jobbades det i vanlig ordning, sedan hem och umgås med de bästa som finns =) sedan blev det träning kl 17 och jädrar i min låda vad vi fick springa men behövligt och jätte bra skönt när det var över ;D nattade tjejerna och Novelia hade 38 i feber så hon fick alvedon meen vi skulle ha väntat med det en liten stund till för hon vart ju piggast i stan hon och sprang som en duracell kanin =P men hon somna efter hockeyn var slut nattugglan. Vet inte om hon har feber i dag dom sov när jag åkte till jobbet nu i morse.
Tänkte ringa bvc och höra mig lite för om det är något dom har i kroppen för Tindra hade feber 1 dag förra veckan och veckan före orken hade båda feber. Sen har de ju hosta så kanske nån bra hostmedecin vore bra, ah vi får se vad dom säger. Vill att mina tjejer ska vara friska och 100 % tiga,..

Som sagt efter jobb blir det kalas, sen ska jag och syster ut på en promenad..
så ser dagen ut ;D

Sool i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0