25 Maj

Det är fredag, lön, sol kan det bli bättre? =)

Slutar ju alltid tidigare på fredagar så då åker vi in till valbo, gävle, Per släpper av mig och Tindra på köpis så jag får köpa mig en klänning, skor,väska, smycken till brölloppet så Tindra får vara smakråd, jag har ju kikat ut lite alternativ på nätet så hoppas de finns i butik... Rosa eller aprikos.. Per och Novis åker till gävle för att fylla på ac:en och Novis måste ha nya gummistövlar.

Spelade match i går och den gick ju sådär då, vi spelade bra men lyckades inte sätta målen. Blev förlust men fan vad vi öste vi var duktiga. Solen stekte på rätt bra så mycket vatten gick det åt så det var jobbigt. Hade svårt att somna sen var så uppe i varv svårt att slappna av, rätt trött i dag men det blir bättre snart. Inte många timmar kvar.  Barnen hade haft super kul med moster och amandah igår när de var barnvakt, de somnade som stockar tror nog Jennifer och amandah gjorde det med. Tidigare på dagen så var det ju att vara ute i solen som vanligt.

ha en kanon fredag och helg!! kanske blir årets första dopp


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja passa på å njuuuuut av finvädret!!

2012-05-25 @ 19:51:26
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0