14 Maj

Måndag igen och är på jobbet i vanlig ordning!

Helgen sa bara swissh, men jag gråter inte, jobbar bara 3 dagar sen ledig 4 ;D ska bli så skönt. Vi tar och åker upp till stugan på Torsdag efter min match och stannar där tills söndag. Minisemster. Hoppas på fint väder bara.

I dag efter jobbet ska jag på utvecklingsamtal för Novelia, det blir jag som får gå då Per får vara hemma med barnen då vi ej har någon barnvakt. Vi fick ju gå båda på Tindras utvecklingssamtal iallafall.  Novelia hade sovit från före 7 i går på kvällen till halv 9 nu på morgonen så hon är nog utvilan. Tindra vakna när jag gck upp kl 7 men hon somnade ju före halv 7 i går så visst har de sovit ;D  Till kvällen är det fotbollsträning...

Söndagen var vi hemma hela dagen, ute och lekte, Per klippte gräset för första gången i år och det blev så fint så, det luktar så gott så man får riktiga sommar känslor. Solade lite och tog en långprommis med Novelia i vagnen. Tindra lekte med grannen Maja nästan hela dagen, hon älskar verkligen att leka med henne.  Åt god lax på altanen och så blev det lite korsord och frågefeud då barnen somnade tidigt. Skön kväll tror jag stängde dörren ut till altenen vid 21.. 

I dag är man röd i fejjset efter en dag med sol =P

Bilder från google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0