9 mars

Friday Im in Love ;D

Tiden bara rinner i väg på jobbet. snart är man hemma och har helg ;) Mina finaste kommer och hämtar mig sedan är det, löpning på g, städa och dona hemma, mysa, leka laga mat och bara vara ;D

I går bakade jag dom där kringlorna och jag missuppfatta storleken på dem när jag gjorde dom och sen skulle de jäsa 20 min innan jäsning och då var det inga kringlor längre utan stora bullar haha per fick ett gott skratt. Tindra tyckre dom var fin för hon hade vart med och gjort några med.. grädda dom och resultatet blev ännu större bullar. Snygga till dom lite sen doppa dom i smält smör och socker dom smaka bra men man behöver inte titta på dom =P.. Kvällen fortsätte hos Familjen Lundmark/kjellsson med god mat och barn som lekte.. =) Tindra somnade på kökspallen när vi kom hem så henne fick man bara lyfta upp i sängen och Novelia somnade på engång i sin säng.. Sovmorgon till halv 7 jeeejj dom vakna när min klocka ringde.. I morgon ska vi sova länge har jag bestämt ;D

Fin väder skulle de bli i morgon så det får bli promenad med minstingen som sover middag då våran stora har slutat med det =) tar mig ett löppass direkt efter frukost i morgon så härligt... Bada i badhuset i morgon efter lunch..syster och familj hänger med, Per får vara hemma och friskna på sig, han är ju snorig han (karlar tror dom är döende)..  Lördagen får bjuda på lite vin till kvällen =P

Måste fylla på med lite nya skålar, godare att äta ur nytt ;D katrin hade väldigt fina i går som jag blev kär i..

(bild lånad av google) skulle kunna ta allt på den hyllan
Vita rosor blir det mkt av






Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-11 @ 00:49:44
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0