30 Mars

Jaha ja sista Mars i dag, sedan går vi in i April i morgon, herregud vad tiden går snabbt =P

Fredag jeejj.. Jobbar på sendan är det hc för mig då jag ska ta bort en skinn flörp vid naveln då jag har haft Navelpercing i 700 år som inte blivit snyggt efter graviditeterna, kanske jag få nått stygn för första gången i mitt liv =).. Sedan är det fredags mys för hela slanten, hoppas på någorlunda väder iallafall så vi kan hitt på nått skojj.. Per har nästan lovat att han ska med på en springtur runt hammarn sen. Till kvällen är det lets dance som gäller som jag har längtat..

Drack en celsiuis innan träningen i går och oj vad man orkar slutade att jag var skakis i hela kroppen när jag kom och och hade hjärtklappningar då jag aldrig får i mig koffien och så blir det en smäll av massa koffien, somnade vid 02 i natt men är relativt pigg i dag. Ska inte sluta med dem men jag ska dricka dom vid lunch tid som jag gjort tidigare så det hinner gå ur kroppen vid läggdags.. Rekomenderar dom om ni vill bli pigg om ni inte dricker kaffe..

Hittat några sötnosar till min bror och Marias bröllopp i Juni ;D










Här är min drömm bröllopps klänning =)



Nog om bröllopp, Hoppas hoppas verkligen så vi får fint väder från tors-mån nästa vecka då vi är ledig och ska vara uppe i Balungstard hos mamma och pappa i deras stuga, då mina syskon med familj och respektive är med lääängtar

Kommentarer
Postat av: katrin

Nu är de du som ljuger :p de är 31 dagar i mars :) så på söndag är de 1:a. Vilka fina klänningar, gillade den första :) hoppas ni får en bra helg!

2012-03-30 @ 12:47:58
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jassååå! :)) Ja lär nog ut å shoppa lite sommarkläder till Thilda snart ja... blir helt sjuk på alla fina kläder som kommit in nu! Trevlig helg

2012-03-30 @ 14:00:43
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0