28 mars

Onsdag!!!!

Ingen gunga så långt ögat kunde nå, de har inte hunnit kommit in än så det var därför. Annars hitta jag lite småskålar som man kan baka i eller servera efterrätt i, perfekt för creme burle.. Påskägg med lite små saker som jag ska fylla upp med. Barnen skötte sig exenplarisk i affärerna, så de fick en glass.  De har redan glömt bort att jag hade påskägg och leksaker i vagnen inget tjat att de skulle ha dom så när vi kom hem gömde jag undan dem. Väl hemma fick jag börja med maten medans flickorna bus lekte ute på gården, dörren stog uppen och värsta vårkänslorna fick jag ;D

I dag är det ju onsdag barnen har lite extra tid på dagis i dag mellan 11-14 för Per ska ut extra em pass plus natten så vi ses ju i morgon, vi sågs ju i morse så ingen fara på taket =) Jag och barnen ska försöka knäppa lite nya kort och sätta upp däckgungan om jag fixar det själv. Bäst att jobba på så den här dagen går fort.

Blä cyklade i morse i spö regn, fy för regn solen är mer än välkommen

skålarna (lånad från google)


Köpte dessa godingar från happy homes i dag =) (liknande hitta ingen exakt bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0