20 Mars

Tisdag!!

Sovit rätt dåligt i natt då Novelia vakna och grina några gånger =( vet inte om hon är i en utvecllingsfas med massa mardrömmar eller om hon har ont någonstans? så svårt att veta när de inte kan tala om.. Hon är iallafall lite snorig men inget annat.. Smygde upp vid halv 7 då alla 3 låg och snarka som stockar. Gick i väg till jobbet och här är jag och dagen flyter på =) Ska köpa mig en celsius så jag får lite mer energi.  Träningsvärk i magen i dag efter massa planka och sit ups på fotbollsträningen i går..

I dag efter jobb blir det en cykeltur med familjen ;D Hoppas solen kikar fram och värmer upp oss lite. Blir iallafall kanon väder från och med i morgon och på min självaste födelsedag på torsdag ska de bli 14 + grader =) Inget annat planerat än att tvätta, städa som vanligt..

Nej ut i friskluften en sväng så kör vi resten av dagen, snart helg igen ;D

Lite fint

JeansshortsToppLinne2-pack leggingsTunikaHatt - 100% BomullDiadem  - 100% PlastKlänning - 100% BomullCapribyxa - 65% Bomull,30% Polyester,5% Elastan

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0