11 mars

Grattis till min morfar Sune som fyller år i dag ;D Vi ska dit på fika lite senare.

Har vart ut med Novelia i vagnen så hon fått sovit. Tindra var hemma med pappa för hon har sluta sova på dagarna. Går ganska bra i bland kan hon slockna 10-20 min på soffan. Förmiddagen var jag och Tindra på show kidz, hon tycker det är så kul i börjar och sen vill hon åka hem så i dag körde vi 30 min. kan ju inte tvinga henne att dansa..

Helgen har ju sprungit i väg, tror jag aldrig sagt att en helg har gått så långsamt någongång. i går lagade Per kyckling i sin egen pepparsås det var super gott. Vi hade sällskap av Filippa, fabian och erik. katrin jobba och stod i, barnen busa på i vanlig ordning och efter dom gått hem sa Tindra åh jag älskar Filippa =) gulligt.. Rätt låt vann tycker jag har den även som ringsignlal på telen låtan sittar på hjärnan med för den delen..

Igår så badade i hoforshallen med moster och kusinerna =) tog en solning med..

Nu börjar jag bli fika sugen, mormor har säkert bakat massa gott, i vanlig ordning gick hon väl upp 5 i morse och baka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0