3 Juni

Söndag och mys morgon =) Vi skuttar runt i pyamas och kollar lite disney. Har inga planer alls i dag, skönt de så vi kan ta det lungt hela morgonen..
Bessemerfesten är ju slut för i år och får hoppas på bättre väder nästa år sp blir det en annan känsla. Vi har vart ut mycket ändå, Ankrace, karneval, bessemerstjärnorna och åkt karusell kikat på marknad.
Jag tyckte ankracet var ett bra påfynd. Alla barn fick en varsin anka som var märkt med ett nummer så var det en startlinje i ån och den anka som först kom i mål vann. Våran Anka kom nummer 6, vi fick ostkrokar och solskydd till bilen från marabou. =) Trots regnet var det mycket folk där. Sen bästa av allt kom en mamma fram till mig och tala om att hon tyckte jag var en fantastisk mamma =) hon läser min blogg och tycker jag är (värsta stålkvinnan) hon gjorde min dag och jag var så glad hela dagen tack ännu en gång. Tyvärr vet jag inte namnet på henne.
Skönt att mitt lag Hofors aif gick ur karnevalen annars hade vi ställt upp i 5 plus grader och regn. Vi kom ju inte på något bra som vi kunde göra.. Men kul att titta på iallafall.
bilder från helgen
Novelia som inte våga åka!
Tindra redo för bessemer i regn
Har somnat tidigt hela helgen för man vart ute så mycket. Så sömn har man fått reält i helgen.
I morgon väntas 4 dagars jobb så vi är ledig på onsdag =) gillas.. I morgon är det avslutning på dagis med. picknick och blommor ska vi ha med. super mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0