25 Juni

Måndag!!
 
Gör sista veckan på jobbet nu tar t komp så går vid 13 tiden, helt lagomt =) tråkigt väder ute bara, inga short väder direkt och jag har ju shorts på mig och håller på att frysa ihjäl på jobbet. Är så himla trött i dag. Hade klockan på halv 7 råkade somna om till 7 och herre jää..lar var stressigt det blev, fick klä på barnen i sängen och ut i bilen direkt körde 120 ner till muntebo men jag hann i tid till jobbet =) mamma ska ha dom i dag och i morgon då vi jobbar Per och jag. Tur vi har mormor och morfar ;D Mamma skickade ett kort på barnen när de badar i badkaret 9 på morgonen Kan man inte bada ute badar man inne =)
 
I går badade vi i grannens uppvärmda pool på 26 grader helt okej =) Middagen fick max stå för i Falun gott gott =P å jag har gått och blivit förskyld det är inte alls kul ska träna i kväl iallafall så hoppas vi att de inte blir värre, Jag har bara snorig och inget annat som tur är..  Måste vara att man suttit ute hela midsommar helgen.
Hämtade barnen före lunch igår sen hade vi en riktig mys dag hela dagen lång. Barnen sov till och med i våra sängar i natt orkade inte gå och lägga tillbaka dem så får skylla mig själv om det var varmt och trångt meen ack så mysigt ;D
 
Kul att tvätten hänger ute då bara att tvätta om de!!
 
åh snart åker vi till öland..;D
 
Sveriges vacraste strand böda sand ;D blev så glad när jag lästa vilka artister som kommer =) Mojje, the moniker och thorleifs haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0