15 Juni

Sol Jäää..el kom fram nu då värm upp oss och ge oss färg ;D

Fredag underbart ;D fredags känsla på topp, sovit piss har haft ont i huvudet och vaknade när Per gick upp vid 05 och kunde inte somna om. Barnen sov hos mormor och morfar för de är hemma hos dom i dag så istället för att jag ska väcka dem och köra ner dom på morgonen innan jobbet så fick de sova där när jag ändå skulle på match och per fixade bilar. Nu saknar jag dom jätte mycket därför jag sover dåligt.. Matchen gick bra men vi förlorade, jag tyckte vi spela boll bra och fortsätter vi så här kommer vinsterna =) Skapligt snygg jag är nu på benen med massa blåmärken hur döljer jag dom inför brölloppet i morgon?

Jag längtar som bara den till i morgon då min bror och Maria ska gifta sig, känslorna börjar redan komma det kommer bli så fint och romantiskt. Blödig som jag är.

I morgon innan vi lämnar barnen hos farmor och farfar ska vi in till valbo först med barnen gå runt och strosa lite köpa glass kanske skämma bort dom lite får så dåligt samvete att lämna bort dom för övernattning =/ vill ha de hemma jämt men ibland måste de sova borta kul för dom också och inte alltid vara med oss. =)





Go skruttar hur kan man älska nån så mycket ;D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0