14 Juni

Torsdag!

Änligen vet vi varför lill Hjärtat Novelia har feber så ofta till och från hon har ju gått med urininfektion gansla länge. Igår när de ringde från dagis hade hon 40 graders feber och då fick jag nog, ringde till hc och fick prata med en jätte bra läkare. Vi fick ta prover och gå och prata med carina på bvc sen hon tyckte vi skulle göra ett urinprov och det gjorde vi satt på henne en plast blöja av något slag. Inget fel på öron, näsa hals så urinet visade infektion. Så nu vet vi varför hon har haft feber så ofta ända sen april till och från. Stumpan nu hoppas vi att hon får bli glada lilla Novelia igen =) "pussa" Hon svara direkt på pencelinet och var mycket piggare. Hon är ju så go och glad ändå och orkar leka trots hög feber.

I dag är det Torsdag och det innebär match för min del efter jobbet, jag tar ut lite komp för att gå hem tidigare så jag hinner umgås med mina prinsessor innan samlingen till match. Vi ska till Gävle i kväll för att möta Hille. Novelia är med mormor och morfar i stugan i dag de gillade hon skarp. Tindra är på dagis och leker då hon fick välja att följa med mormor och morfar till stugan eller åka till dagis och hon som vart ledig länge vela till dagis och leka med Ebba sa hon ;D I morgon får hon vara ledig igen. Sen går de bara 2 dagar nästa vecka så får de sommarlov..;D

Klänningen kom igår den var perfekt ;D gud så nöjd jag blev och kunde slappna av.,
Har köpt smink nu också så det är klart



Nu ska jag gå och köpa mig en celsius så jag orkar med dagen

cola är godast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0