26 Juli

Torsdag!!
 
Vilket härligt väder vi hade i dag =) så nööjd. Vaknade vid 9 så jag steg upp å målade några panel brädor sen åkte jag ner till muntebo för att hämta hem mina hjärtan som tillbringade natten där med mormor å morfar. Vi åkte sedan till tolven och var där hela dagen lång ;D varmt i vattnat var det för den delen också. Nu på kvällen så drog jag av gräsmattan å tvätta lite sen åkte vi till byggmax å Max för käk =P tog 1 varv runt hammarn å sprang hem så det blev en bit å lerigt.. =P...Nu chillar vi på altanen med en smirnoff å vem vet yatzy  kanske kommer fram.
 
I går så var det dags för tjejkväll i storvik hos Jessica denna gång å vi hade super kul som vanligt massa tjatter p tiden går så snabbt. God mat å singstar åsså våra gäster röd å grön.. igelkottarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0