27 Januari

Eko säger >>Elin bäst att uppdatera!!

Fredag.... sååå skönt vekan gick super fort, hade fredag igår redan då vi slutade vid 11 för att dra vidare till Falun för kick off med jobbet. Sumerar de här dagarna med att säga att jag ångrar lite att jag inte följde med ner i gruvan men min hiss fobi och rädsla gick inte att bota =P ja vet fegis... Vi åt super god mat, hade bra möten, konferens och work shop.. Min rumskamrat ella tål inte alkohol fick vi bevisat men hemskt roligt.

Inte blivit så mycket träning i veckan, pump 2 dagar och en löpvända.. Hinner inte på nå mer denna vecka förutom promenader. I morgon tänkte vi åka och bada med moster och kusinerna och kika innebandy match. Baka det sista. Ska slå in lite paket i kväll när barnen somnat, tror jag kommer somnda tidigt med i kväll. =P

Ska man laga för mat då? Per har em och natt denna helg, men går ut lite senare på söndag när våran Tindra fyller 3 år ;D

har inte så mycket mer att komma med


haha gapa stort =P


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men visst va de nästa fredag?? :)) Eller blandar ja i hop de...



Ja men lite mat och dricka å så klart massa tjatter tycker jag! Sen kan vi ju kanske gå ut med om ni har lust ?? Ja är mer än redo!! :P Så sugen på att få göra sig lite fin å dricka lite gott ;))

Man går ju bara i mjukisar hela dagarna när man e hemma.



Kramkram

2012-01-27 @ 17:14:11
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0