20 Januari

Freeeeeeeeeeeeeeeeeedag!!! ;D skriker ordet med glädje. glad i dag.. fredag och trevligheter i helgen.

Jobbar just nu,. Kallt ute fick starta bilen en kvart före för den stod inte i garaget i natt för Per måste röjja undan där. Flickorna vaknade 06 pigga och var sugen på dagis, mamma vela gärna sova 40 min till men det var bara att hasa sig upp och fixa sig i lugn och ro medans gullisarna kollade på barnprogram och åt en macka.

Hämta dom på dagis när jag slutar vid 2. Hämta upp karln hemma som har haft natt och är förhoppningsvis utvilad. Åka och handla llite, en pressent till svärmor som fyller år i dag Grattis till henne. Vi ska ner dit på middag i kväll ryktas om älgstek mmm... Innan det ska vi baka lite hemma och jag måste färga utväxt. Vi ska ju på dop i morgon med lilla antons tur (barnens kusin), tvätta upp barnens fin klännigar måste jag göra. Till kvällen ska barnen sova hos mormor och morfar och jag och Per ska ut på church street och käka med de bästa grannarna ;D

Uppdaterar hela helgen här, för jag kommer inte ha tid för datorn i helgen.

Söndag hämta tjejerna vid lunch ta sig en lång prommis i förhoppningsvis fint väder med solsken. Sen avslutar vi nog helgen med ett besök på badhuset.

Vart hittar man denna serie?                   Kan nån ge mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0