2 Januari






Då så då klev vi in i Januari. =)




Första arbetsdagen för i år. Den går ju  super fort, snart kommer mina hjärtan och hämtar mig..

Vi hade super trevligt på nyår. Började dagen med korvgrillning vid hammarn med familjen kjellsson/lundmark. Väldigt kallt var det som man inte var van med.. Hem duscha och fixa sedan gick vi över till grannarna. Där åt vi fondy vet inte hur det stavas. Det var super gott en rätt som man åt länge. Barnen åt korv med pommes. Många var vi och det är trevligt. En skåne vit fick man i sig med ;D... Barnen somnade vid 23 tiden på Sebastians rum. Vi tog oss ut och smällde raketerna som vi gick ihop om och skålde in det nya året ;D Inga nyårslöften tycker det är lite (fjantigt) eller jag är inte emot dem som verkligen går in för det.. =) Knäppte inga kort =/ hade inte ens tanken på det och det var ju inte så långt att springa hem och hämta kameren heller..

Dagen i dag är ju rätt tråkig, regnar ute i Januari man blir ju så less, förra året vid den här tiden var det kallt och snöigt. Vi reste ju till spanien förra året vid den här  tiden.. Till kvällen funderar jag på ett spinnning pass eller om jag ska ska ut och springa..

Hoppas på ett, glatt, trevligt, härligt år

Ge oss snö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0