16 Januari

Måndag!!

Dålig uppdadatering sen helgen, kommer lite info om vad vi har gjort ;D

Lördagen bjöd på en mycket trevlig 25 års  fest som Katrin hade med roliga lekar, trevligt sällskap och god mat ;D Skönt att vakna upp på söndagen utvilad och inge bakis alls ;D Jag och Per njöt av barn ledigheten ett tag, Jag tog också att städa hela huset, skönt när inget barn skulle sitta och åka med på dammsugaren eller doppa händerna i skurhinken eller bråka om vem som ska ha moppen.. men samtidigt som man höll på så insåg man hur mycket man sakna dom.. De sov hos sin farmor och farfar lördag till söndag.. Efter städningen tog vi och handla lite sen hämta vi hem tjejerna som hade saknat oss men också haft roligt hos farmor och farfar..  Mer än så gjorde vi inte i går bakade pizza till kvällen och åt massa onyttigt.

I dag började man med promenad till jobbet och blev en löptur med mamma i muntebo på 4 km, Pappa passade fröna en stund. lagat mat och duschat och nu sover hjärtegullen.. De har vart på dagis i dag och lekt av sig så de var trötta trots bara dagis från 11-15 och då har de sovit minst en timme med.  Varför kan man inte bara slänga godis som blev kvar sen helgen?? nu sitter man ju här och äter lite för de där jädra socker suget.. =P blä för de.. men tydligen så gör inte godiset något utan vägde mig i dag och insåg att jag tappat 2 kilo sen nyår men på vad vet jag inte?? Kanske träning ger resultat så men ja trodde man gick upp i vikt med att man får muskler. ah en ren djungel de där.. =)

Nu ska jag kika tv

den 30 januari börjar mitt favvo program tätt efter ensam mamma söker (familjen annorlunda) =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0