8 Februari

Onsdag!!

Är hemma och wabbar hela dagen lång. Fick ett samtal från dagis att Tindra hade spytt lite vid frukostbordet. Hann jobba till 09:00 iallfall och ätit frukost på jobbet. Hämta hem tjejerna så kollade vi på massa filmer. Tindra mådde super bra hon lekte med allt och drack avslagen cola åt lite godis och massa kex med smör på.. Dom lekte och busa. Städade huset och tvätta. Vi tog en lång promenad i friska luften =) Fick sällskap av Agneta och leo. Gjorde lax i ugn litt middag som tindra älskar och oj så hon åt =) bra de.. Jag åkte på fotbollsmöte och yeeeeeeeeeees vi ska ha ett lag detta år ;D super taggad vi börjar redan i morgon med 1,5 tim löpning för att få upp kondisen. Vi ska köra så 2 gånger i veckan. Att börja med.. kvällen avslutades med pump pass på aero step.

I dag ska vi nog göra lika som i går kolla massa film och bara mysa, får passa på när man är hemma så här mitt i veckan och rå om varandra ;D Pappa är hemma med för han har em.. tar en prommis mot hyn i dag länge senman gick uppåt där..  Se om man får barnvakt mot kvällen så jag kan averka mitt första pass med fotbolls tjejerna. =)






Kommentarer
Postat av: Guuuuud nuuu daaa!

Åh va kul med fotboll!! Vilken div ska ni spela i? :) Gabbe kom igen nu! Va e de för skit Persson? Hahaha!!!

2012-02-10 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0