21 Februari

Tisdagen snart över!!

Sitter i soffan med mina hjärtegull, dom har nyss duschat så klippte jag deras naglar, måla naglarna och topsa öronen. Nu börjar de bli riktigt trött efter en händelserik eftermiddag ;D Hämtade dom efter jobbet så var vi ute i fina vädret klättra i stora backar och åkte ner ;D Vi åkte också och handlade en sväng. Blev barnens favorit i dag lax med fetaost täcke, guud så de äter =)

När dom somnat blir det soffhäng tills per kommer hem från jobbet. Är så snorig och lite seg känner ja, gårdagens löpning gick verkligen skit segt märks att man inte är 100 när man är förskyld. Men vi tog oss runt och på bra tid ;D Vila i dag och så kör vi i morgon´igen samma vända =).. Pump på torsdag tror ja får se hur de känns i kroppen..

Fettisdagen i dag och jag har käkar grädden på semlan haha, gillar inte semlor =P men bara för att så åt jag grädden ;D tss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0