1 Februari

då klev vi in i en ny månad, närmare våren och sommar ;D Februari ska bli en riktig bra träningsmånad (hoppas jag) strävar efter de..

Veckan har ju gått fort, redan onsdag i dag, tjejerna går på dagis för 3dje dagen i rad sen blir dom ledig, märks på dom att de är trötta.. De är inne i en tråkig period nu att de vaknar tidigt på morgon väldigt tidigt, hoppas de vänder så man får sova ut någon gång. Jag har ju jämt fått väckt dom på morgonen innan dagis, nu väcker dom mig. Helgerna så vaknar dom tidigt ändå fast de är uppe sent på kvällen. Tindra är inne i en trots ålder just nu hon ska grina och skratta vart annat och vägra massa saker, jobbigast är på morgon när man ska klä på henne eller borsta håret, tänderna med mera =P åh snart orkar i nte jag nå mer hoppas det går över fort. Maten är hon jobbig med också ända hon äter är köttbullar, mos, korv, fisk. inget annat typ mackor äter hon men usch vad tråkigt det är att tjata att hon ska äta. visst hon svälter ju inte men vill att hon ska smaka på allt. Som sagt på bvc sa de att när hon fyller 4 år blir hon en helt annan människa =).. äslklings hjärtat.

I veckan har vi inte gjort något specielt, vart ute lite i kylan, besökt öb och donat hemma. I dag ska vi allafall hälsa på mormor och morfar. Sedan tar vi oss en jogging tur kanske mamma hakar på? visar sig. har tränat pump i 2 dagar i rad är rätt mör i kroppen i dag =P pump i morgon igen, det går så bra nu med tekniken och vikterna så man får en sån kick.



Då så då kör vi igång onsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0