6 December

Torsdag!!
 
Per och barnen får hämta mig på jobbet i dag haha, jag tog cykeln i morse för att jag var så trött och ela bli pigg, gick ju bra fram till time där hade dom inte plogat så man cykla och fick breställ flera gånger och ordet oh shit kom fram flera gånger. Ja jag ramlade 2 gånger också men snabbt upp igen. gick med cykeln sen sen prova jag igen och låg ner igen haha fy fan vad pinsamt men kom till jobbet 5 min före till och med ;D  inge mer cykel förns det är plogat och ej snöfall.
 
I dag ska vi hämta in en minigean och ha i hallen, sen ska vi åka vidare till Storvik för att fika hos familjen Hedberg/Sundell sedan drar vi ut på storviks öppet hoppas det inte snöar för mycket =) Barnen tjatar om Thilda dom tycker mycket om henne och det gör jag med ;D Sen blir det bara hem och lägga barnen och varva ner fredag i morgon weeej..
 
jag och Sara har planerat lagfesten nu och det kommer bli kanon bra å skojj ;D
 
Jovisst jag älskar ginatricot
 
 Hörs å ses                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0