12-12-12

12-12-12 inget frieri ännu =) 
 
onsdag i dag, är hemma och har vab med Tindra, hämta henne i går på dagis strax innan 8:00 så jag han bara ner till jobbet 30 min skulle precis äta frukost. Tindra hade feber och låg bara på soffan där. I morse när jag lämnade vid 7 så var hon bara kissnördig och var sig själv det slog till snabbt den där febern. Fick alvedon och hujedamig vilken energi hon fick febern var ett minne blott hon vela göra allting och har inte haft feber sen i går vid 8. Konstigt de där, i dag märks ingenting heller. Novelia var rolig i går frågade jag om hon vela följa med hem eller omm hon vela stanna å leka på dagis hejdå sa hon till mig å sprang in på sin avdelning, sen kom hon tillbaka nä men mamma jag vill följa med hem =) Hon är hemma i dag å med oss ;D men i dag tror jag hon saknar dagis de har vart ledig å så blev de ledig igen.På måndag är det dagis igen =)..
 
Full fart sen 7 i morse ska man vabba ska man få ta de lungt trodde jag.. nej nej... vi ska väl besöka affären senare och en löptur skla hinnas med innan Per ska på julbord med jobbet =)
 
Närmar sig jul också ;D har bara nån julklapp kvar tar det nå¨gondag framöver här. Julgodis ska göras med ;D
 
Lucia i morgon ;D tvillingarna fyller år men ska firas i helgen ;D therese å johan.
 
Vad ska man göra för lunch då?
 
bildbomb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0