24 Augusti

Fredag hela dagen lång ;D lön är det också i dag. Märktes i affären då det var lång kö när jag köpte min lunch.
 
Har ingen matlust alls nu när jag känner oro över Novelia, Igår var vi och tog prover igen då hennes sänka var på över 100 där av ett nytt besök i dag för att kontrolera sänkan. I dag är hon feberfri iallafall gott tecken =) men det kan ju vända. Jag har ju googlat lite på henens sympton och får fram njurbäckinkektion så jag vet inte om det är de man ska ju inte googla.. Svar får vi efter 15:30 då odlingen för urinet har kommit. Ingen hals infektion iallafall var det. I dag är dom med morfar och hon är som vanligt säger han kollar pippi å äter =) vi får se jag håller tummarna att hon blir av med detta nu på sin sista antibiotika kur och att det är rätt sort. 
 
Försöker tänka positivt och sånt som är roligt så blir jag mindre orolig, jag är en väldigt orolig person. 1 år sen nu vi var i uppsala och operera ut solrosfrö i lungan snacka om att hon har otur lill gumman. Känner att man har gråten i halsen hela tiden där av mindre matlust och magen blir nervös. Men som sagt inget att oroa sig över i onödran tänk på rolioga saker.. =)
 
Äldre bilder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0