4 April

Onsdag och jag har Freeedaaag ;D jeejj så underbart.. Direkt efter jobb hem och hämta bus tjejerna sedan ska vi bege oss till Anna, Molly och Filippa. Anna ska Klippa mig hon är så otroligt snäll ;D Så får tjejerna leka av sig en massa.

Tindra är så blå i dag så jag knappt kännde igen henne, helt svullet öga =/ stackars älskade hjärta. Vi var ute och lekte igår och gunga hemma och Tindra hade en kompis som gungade på däckgungan och så sprang Tindra framför och foor i vägens fart bakåt, Hon grinade inte bara munnen öppen och panikslagen, jag fick ruska på henne så hon började andas och kunde grina.. det kom näsblod och jag sprang och hämtade per i garaget för jag blir så rädd själv så Per är den starke som kan hantera olyckor. Det gick bra med Tindra hon är glad och som valnligt men ser ut som en krigare =)
 
Här var hon inte blå och svullen


Blir dålig uppdatering men hinner nog med 1 till i morgon innan vi åker till balungstrand ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0