23 April

Måndag!!
Och jag jobbade halv dag i dag =) rätt skönt. Barnens dagis är stängt i dag så de fick vara med sin mormor på förmiddagen sen åkte hon på jobb. Barnen fick sova hos dom sön-mån och jag hade hela huset för mig själv i går och det blev tomt =( gillas inte Per kom hem med cykeln och åkte ner och jobbade klart sitt nattjobb så jag såg han lite iallafall. Och I dag är han i Uppsala och hjälper sin mormor med flytt från Uppsala till sandviken =) Han kommer snart hem =).. Novelia sover i vagnen nu och Tindra gör mig sällskap, tänkte åka till en lekpark så fort Novelia har vaknat och handlas lite med.
Det spelades match i går med och tyvärr förlust men vi gjorde det bra för att vara första matchen och de nya tjejerna fick spela för första gången =) Tog en Celsius för sent i går vilket resulterade dålig sömn i natt bara för att jag hade hela sängen för mig själv och inte stressa i väg med barnen på morgon =P Var också orolig för att jag var helt själv och foten värkte =P Nej jag tycker inte om att barnen sover borta men säkert kul för dom ;D vill ha mina hjärtegull hemma jämt ;D
Träning i kväll och jag har en stukad fot =( tror det löser sig med att linda den, för det gör ont om jag vrider foten åt ett håll.
Dåligt uppdaterat men helgen har vi myst i massor, badat på parkbadet, ätit god mat ;D Spelat memory, målat, pärlat bara massa pyssel och sen alla andra sysslor som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0