2 April

Måndag!! jeejj nu får jag skriva april..

Klarade mig i från april skämten, en annan drog ju nån dålig en till Per som bara öh aha skulle jag gå på de där =P tss.. Påskar till det lite hemma med ris, vita fjädrar och nån påsklija. Blir inget mer än så, påskmat och påskägg hör ju oxå till ;D hitta nå småböcker på coop i dag som jag ska lägga i påskäggen =)

snart ska jag cykla hem i detta härliga väder, Fy vad less man blir alltså vill ha sol och värma, förra påsken kunde man sitta och sola ju.. Måste ändras kom igen nu!!
Blir ingen lek ute får sysselsätta oss innne, dom har vart inne hela dagen med pappan så varför inte fortsätta. Kanske nån liten nypa luft om vi ska till affären eller nåe,. Blir iallafall fotbollsträning till kvällen ;D

 Helgen gick iallafall för fort!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0