18 April

Tillbaka på jobbet igen och flickorna på dagis ;D Allt återställt igen, men redan onsdag så det blir en kort vecka =) Tänker gå och handla mig en sallad till lunchen i dag så bra att man får plocka själv och välja kanoners!

Barnen var jätte trötta i morse när jag väckte dem halv 7 Novelia vela verkligen inte vakna men sen så blev de full fart. vi fick hemfrån 06:55 gick med dom i vagnen till dagis gick hem igen hämta cykeln och sen ner till jobbet. Blir lika hem sen å =) Per har bilen i dag, och ibland skulle jag vela ha 2 bilar och ibland inte för det är ju skönt att röra på sig och har lite miljötänk ;D

I dag ska det hem och plockas lite sen tror jag vi besöker syster min. Kvällens mat får bestå av tacopaj. Sedan en lättare löptur.

Detta skulle jag vela beatälla


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå va snygga kläder, ALLTIHOP!! :)

Förresten, ska du med å springa vårruset ?? ;P

2012-04-18 @ 12:00:15
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Dom första svarta byxorna och de vita linnet skulle vara supersnyggt ;)

Ja ska nog ha en vit spetsklänning... :)) Eller svart spetsklänning om ja kommer i den haha :D



Jogga med mig???? ne du, då tar du livet av mig så snabbt som du springer ;)



Men promenad tycker jag absolut vi ska ta!!!! :))

2012-04-18 @ 20:46:07
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0