6 september

Tisdag som många gånger förr så tycker jag inte särskild mycket om dom. Denna är ingen undantag.

De andra har lunch och jag väntar på att de ska komma tillbaka så jag får ta lunch ;D hungrig som bara den. Sitter och känner efter lite då jag har träningsvärk i axlar och rumpa. Bra pass igår med nya låtar och övningar kul. Som sagt Per har dragit igång byte av garage tak och snacka om att de började regna igår när han höll på tyckte så synd om han efter 01 kom han in och la sig.

I dag ska det inte göra något specielt efter jobbet, hem och umgås tror vi går till lekparken en sväng, sen laga mat och jag och grannen ska gå på ett core pass. =)

Helgen är planerad det låter bra.

snart kan man göra sig en höstkrans till dörren =)



Är sugen att ha denna vid entren

Zooma

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag kom soffan äntligen!!! :)

2011-09-07 @ 19:27:01
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0