24 September

Lördag kväll ;D

Barnen myser till filmen Tingeling och jag kollar väl lite då och då jag med. Dom har ostkrokar och jag har en fazer marianne haha. Gott. På måndag blir det nya tag igen.

Idag har vi vart ute nästan precis hela dagen strax efter 7 började våran dag. ätit frukost. Vart ute och städat bilen barnen var hjälpsamma. Hämtat ut paket från ellos och textil on net. Har fina kuddar nu och en fågelbur och lite annat smått och gott ;D Lagat lunch sen ut igen för en promenad med syster, fixade pressent åt Amanda som fyller år i morgon. =) Klippt gräset. Målat lyktor vart ute i skogen och plockat gran och tall.

kalas och träning i mån!!!

Bilder





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint :) kan du inte visa lite bilder inifrån, :) är så kul o se hur andra har det :)

2011-09-26 @ 15:17:48
Postat av: Elin

Tjusigt du gjort ute :)

Jaaa hoppas du har rätt och att det bara är två dagar kvar!! :))

Dags å uppdatera lite här också tror ja visst :D

2011-09-27 @ 09:46:53
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Låååter bra de :)

Ja jag bara poar runt här hemma hela dagarna och försöker få tiden att gå.

Går allt bra på jobbet å så?

Synd du inte har långlunch längre, annars hade man kunnat tagit en lunch på hanssons!

2011-09-27 @ 17:56:25
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0