23 September

Här hemma denna fredag kväll har vi tända ljus och nyss kikat på en film som heter Trassel, den gillade vi och barnen var duktig och tittade på hela. Dom fick lite gotta till Filmen. Mysigt när hela familjen har fredags mys. Nu har pappan åkt på natt jobb och jag ska snart natta barnen då de är vaken ovanligt länge idag =P

Efter jag slutade jobbet åkte vi in till valbo och gjorde Ikea. Fick hem ljus,  kuddar till överdragen, fotoramar, zink krukor och lite krims krams. H&m lite mössor och vantar, leggings. Sedan stressa hem barnen somna i bilen och jag passa på att städa ur den, men det blir en riktig rengörning i morgon dammsuga den och skura ur den. blev en spring tur med mamma i dag med. Tog ingen tid denna gång men det gick bra att springa. =)

Efter maten så gick vi ut en stund jag pyntade med lyktor och ljungen som jag köpte i dag det blev super fint. ska köpa gravljus i morgon som brinner upp till 5 dagar. Jag och syster ska ta en promenad i morgon ner på bruket.

I morgon börjar vi med sovmorgon tycker jag och en lång härlig frukost. ska bege oss ut i skogen för lite gran och tall så vi kan göra kransar =) mycket på schemat..

God kväll




Kommentarer
Postat av: Tessa

Fuskar man med lchf är man tillbaka på noll igen det är det som är det tråkiga! När du slutar äta kolhydrater försätter du kroppen i ketos du får inget insulinutsläpp och det är det som gör att kroppen bränner fett i stället för den lättillgängligaste energin: kolhydrater! Före sommaren var jag noga och åt det i 6 veckor och rasade 10 kg så nu har jag sedan graviditeten gått ner 20.. Nu är jag normalviktig igen men hade gärna gått ner 6-7 kg till.. Men som sagt min motivation är i te på topp nu den heller.. Så just nu äter jag väl en lågkolhydratkost viktigt är ju då att man inte äter så mycket fett för då går man upp i vikt igen..

Man vänjer sig vid turk yoghurten och som sagt det är rätt gott med frön i och den är så fet så man behöver inte så mycket!

2011-09-24 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0