22 September

Torsdag kväll!!

Somnade i sängen efter att ha nattat barnen. =P nu är man så där lagomt trött. Har gjort i ordning mig för att gå och sova snart ska väl säga hej till min andra hälft som slutar jobbet snart =) Tindra somnade sent i dag efter 8 någongång det är för att hon inte sover på dagis, hon skulle behöva sova där men hon vill inte. När vi är hemma och lagar mat då kan hon slumra på soffan en sväng. igår höll hon sig vaken men då hade hon kompis här ;D Nog för att novelia försöker hålla igång henne men ibland är hon bara för trött. I dag hörde mammi av sig och vela springa hammarn med mig så dom kom upp hit och morfar passade tjejerna medans, det tackar vi för. Efter jobb tar man cykeln hem som vanligt och i dag blåste de nå grönjävult så jag hade lust att kasta cykeln i diket, hem hämta vagnen traska bort till dagis och hämta älsklingarna. klädde på dom skogsmulle kläder så drog vi ut i skogen en sväng och trodde vi skulle hitta nå ätbara svampar men icke.. men mysigt hade vi..

Tur att jag slapp vila i dag från träning de kröp bra i mig tidigare i dag, blir som ett beroende att man måste träna. Bara positivt ska jag tillägga man blir glad och det ger resultat =) Blev 6 km på 22 min vet icke om det är bra eller dåligt men inget jag lägger energi på springa kan jag roa mig med ibland roligare att gå på pass. Fotboll är ju det som står överst på listan men vi har ju inget lag här i Hofors tyvärr =/..

I morgon är det fredag =) jobb, sen ikea med familjen. springa med mamma sen vad kvällen bjuder på vet jag inte än. lite god mat kanske innan pappa Per ska ut natt.

bilder från i dag =)





 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Åhhh finnåsrakan har man cyklat många gånger i blåsväder fy fan ibland står man ju stilla!!

Men du! Det är ju en grymt bra tid! 3 min per km!! Du skulle kunna springa 1 mil på typ 35 min, du måste ju börja tävla om du springer så fort! Det är skitkul att springa lopp!

2011-09-23 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0