20 September

Tisdag! Blä för tisdagar och denna dag är inte speceilt rolig. Dålig sömn beror på att Novelia sov väldigt dåligt hon hade verkligen svårt att koppla av. Hon som alltid sover. Tror hon kände på sig att Pers morfar gick bort i natt tråkiga nyheter usch.. Alla tankar går åt Bo och nära i dag. =/.

Har också vart på Hc för att kolla om det går att fixa min navel percing vi kom fram till att klippa bort själva flörpen och göra nytt hål, han fråga om jag vela göra det i dag med bedövning och kanske sy något styng men jag var lite oförberedd då vi boka tid i nov =) skönt att få detta gjord.. Dagen har sprungit i väg ska strax ha lunch. Haft lite utbildning i dag med och snart begär det hemmåt. Kände när jag cykla i morse till jobbet att jag har en grym träningsvärk i bena men känner inte så mycket nu. Blir pump i kväll sen tid 20-21 men det går ju det med =) Efter jobb hem till familjen sedan åka in till viken för att leta höstjackor åt barnen =) Inte för tjock och inte för tunn någon som har några förslag? ska vara vind och bra lekjackor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0