19 September

Måndag igen!

igen och igen och ingen, fredag och måndag hela veckan. helgerna bara swoooshar förbi. Längsta ledigheten vi får resten av detta år är vid jul fre-tis alltid något. Men en dag i taget. Har min 10 rast nu har precis haft möte/utbildning och ska sticka iväg till coop en snabbis för inköp av nappar, dom tuggar ju sönder dom, så dom får en sista chans ser jag att dom här napparna blir sönderbitna skickar vi dom till tomten i mora =)

lämnade fröknarna på dagis i morse dom går mån-fre denna vecka och det är den längsta veckan de har per månad annars går de bara 1 till 3 dagar. Spö regn så vi sprang från bilen. Per får hämta bilen på mitt jobb sen så hämtar han söt fröknarna på dagis 14 =) Jag slutar strax där efter hem och pyssla lite. Laga mat sedan body pump pass. Men har jag ont i halsen står jag över just nu är jag irriterad i halsen men inge snorig eller så känner att jag är på väg att få hosta eller bli hes. Skulle inte sjungit så mycket som vi gjorde i lördags =) altså jag och barnen spelade lite spoty och dansa lite. Per titta på =P

Nu har värmen satt igång hemma också ;D skulle vilja sparat till oktober men det är för kallt nu.

till helgen blir det att sätta ljung och plocka lite granris och rönnbär hann ju tyvärr inte nu ihelgen. pynta ute med lyktor.

bilder från google


trevlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Receptet är så enkelt att man köper färdiga vårrullar och jordnötssås på burk ;p haha riktig fuskmat men gott som tusan :)



2011-09-19 @ 12:16:22
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0