15 September

Torsdag!! ;D

Har rast nu, ska hinna ut en snabb sväng på en liten prommis också så man piggnar på sig =) Har jätte mycket att göra på jobbet i dag så denna dag kommer gå väldigt fort. Dagen börjar ju halv 8 och nu var hon redan 10 gud.

Igår följde morsan med på ett fm pass, hoppas hon kan röra sig i dag ;D roligt pass skrattade en del åt lite moves men fasen vad träningsvärk jag har i magen i dag. I kväll är det dax för ett pump pass fint de. Efter jobb har vi inget planerat mer än att det är pankaks dag =). Får bli en liten resning på tomt och kratta lite kasta bort blommor som dött i kylan. låter som en plan. Börjar bli rätt snorig för den som bryr sig men hoppas det släpper och inte blir värre.

Men gud vad jag älskar ensam mamma söker man blir så glad när man tittar på det. Hanna är bra fin hon som är med. Nu vill jag också ha så brunt hår som henne. men ja kanske till vintern här.

Leila bakar är också bra program, hollywood fruar. dom programen följer jag. Idol i bland och kaos i båstad..  böda sand när de kommer. arga snickarn, bygglov. ;D

dom här tackar man inte nej till

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror du skulle passa jättebra i mörktbrunt hår, kör på de :)

Har tvättat alla barnkläder idag, åå guuuud va kläder :p

2011-09-15 @ 21:27:26
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men vi kanske kan planera nått nästa helg eller är ni upptagna då? :)

2011-09-16 @ 11:55:11
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0