11 September

Söndag! ;D

Har vart ut på en löptur, den gick väldigt bra. snart ska det styras upp lite lunch sen ska flickorna sova så det blir en promenad runt hammarn, syster och johan hakar nog på.

gårdagen var väldigt trevlig, belv några fler plast burkar med lock som är väldigt bra när man har sallad eller när man grillat att lägga i så det håller värmen. Goda pajer bjöds det på och receptet snodde jag direkt på pajdegen som bara smälte i munnen ;D mums. Ska planera med grannen agneta nu att ha krydd party hos mig med lite mat och vin ;D I oktober blir det iallafall, sist blev det ju inte så lyckat då det var lite folk nu ska jag vara ute i god tid och påminna.

Annars i dag ska söndagen utnytjnas till fullo, Per gör sista em i dag men jag och flickorna ska nog hitta på nå skojj. Ska iallafall tvätta vita stolsöverdagen till vardagsrummet så vi ska nog inte röra oss så långt i dag. lite sugen att baka som alltid men fan jag får aldrig plats i frysen.

ha en skön söndag ;D




tindra älskar att leka med Pippi servis och sitt pippi förklä

Kommentarer
Postat av: Elin

Man hinner inte ens med själv för den växer så fort ;D

Va söta tjejerna är, de blir lik dig å gillar att baka :)

2011-09-11 @ 11:44:49
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja den är superfin att bara ha :)

Nu blir det massa bakning framöver hehe.

Hoppas allt är bra?

Kraama

2011-09-12 @ 10:54:23
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0