4 Oktober

Tisdag!

som vanligt med Tisdagar så är dom tråkiga, spelar ingen roll om man gör roliga saker. Hämtade barnen vid 3 sen åkte vi ner till värna och knäppte höst bilder =) fina kort. har nästan nyss kommit hem nu ska det lekas sen lagas korvstroganoff. Det är ju kanelbullens dag i dag med men inga bullar här inte det kanske vi tar till helgen skulle behöva baka nya ;D Får bli söndags nöjje tror jag då vi har fullt upp fredag och lördag. Åter till tisdag, dagen gick bra segt i dag altså, lika på apoteket stod i kö bra länge för att få ut nya p-piller dom hade gjort om systemet där först ska man stå i kö för att tala om vad man ska ha sen får man sätta sig igen och dom ropar upp en och då får man sina grejjor blir kö 2 gånger aja dåligt iallafall.

har för övrigt ont i halsen igen suck. Tränade ju när jag hade ont i halsen för 2 veckor sen som satt i bra länge nu har jag inte haft ont på en vecka och så kommer det tillbaka igen säkert apotek baciller. Hoppas jag inte har ont i morgon då det är fm pass. =P

bjuder på bilder







Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå mamma, pappa å marcus har lagt typ 3 gissningar till var också :D listan blir väl superlång om ja lägger till alla tänkte ja:D

Vilka fina bilder på barnen!! Vart in till Owes då? :)

2011-10-04 @ 19:19:52
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0