8 November

Tisdag!! =)

Trodde det var onsdag ett tag men det är ju bara tråkiga tisdag.
Barnen ska hämtas på dagis när ag slutar vi brukar leka lite ute innan vi går in. Igår orka vi bara vara ute i 20 min för det blåste så kallt ju... Skönare att vara inne vi lekte med dockorna och la pussel =) Ingen träning måndag och inte heller i dag då Per har em. Men i morgon får jag träna... =) får och får kan heter det för jag har ju kört lite nere i vardagsrummet när barnen somnat i går lite plankan och armhävningar till ensam mamma söker.

Klä på sig lite mer i dag när vi kommer hem så kan vi gå upp till lekparken en sväng. =)

Nu ska jag värma lite mat kokt torsk och äggsås ;D




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja får hoppa över helt enkelt, lika bra de när man endå inte ska äta ;p Å de blir ju lättare att låta bli om man har en bra anledning :)



Tack så mycke <3

Ja de tycker ja vi lär göra! Får boka in nått här framöver!

Kraam

2011-11-08 @ 18:38:54
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0