6 November

Helgen!!

Helt jätte bra helg ;D

Fredags- Så pysslade vi en hel del här hemma måla bland annat. Sedan åkte vi till mormor och morfar för att fira mamma. Hon blev super glad över pressenten. Vi fick jätte god mat och kul att träffa släkten ;D barnen kasta in handuken vid halv 11 det var bra jobbat för de brukar oftast sova före 7.




Jag har gjort några slingor i håret.


Lördagen-  Jag var hemma själv med barnen, pappan var på båtresa med jobbet och åt viltbord. Vi var faktiskt inne hela dagen eller inte när dom skulle sova vagnen då men för övrigt. Lämnade dom i muntebo vid 4 sen vart det hem och fixa sig för fest ;D Väldigt trevligt hos emilie före och kul på folkan med. Var helt svettig efteråt för vi dansa hela tiden.




Söndag- vakna halv 9 kunde inte somna om. =P typiskt. Mamma kom och hämtade mig för jag var inte kör belåten då. Tog med vagnen så vi kunde gå hem från muntebo till Robertsholm sen. Är hemma nu barnen sover än tröttisar.. I muntebo bjöds det på fiskgratäng väldigt gott barndoms mat.

Soffhäng resten av dagen och svulla. Nya tag i morgon =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0