3 November

Torsdag =)

är väl inte en helt okej morgon, tänker bara massa men det löser sig nog.. Allt går om man vill och mer tänker vi inte på det.

Gårdagem så jobb fram till 14 sen åkte jag och emilie till falun för spary tanning, måste säga att jag blev besviken på resultatet. Blev inte alls så brun som jag trodde och efter duschen igår kväll så tvätta man bort yttligare lite. men men nu har vi provar det 190 kr kosta det och det var en dusch man gick in i. Tror Sandviken är bättre dels för att det är dyrare och där fick man välja nyans. Vi hade tid där först men hon ringde och avnokade våran tid för hon hade bryit foten =( typsikt. därför fick vi söka upp ett nytt ställe. men nu har vi provat det också.

Barnen var i muntebo med mormor =) dom som tjatat hela tisdagen att dom vela dit. Mommo säger Novelia. Per fick mycket gjort i garaget tur de.

I dag ska jag och syster fixa pressent till mamma som ska ha fest i morgon för hon fyller år =) kuuuul... mammsen min..  Blir också att leka och pussa ihjäl mina barn sedan avslutar vi kvällen på aero step för body pump pass.. Bäst av allt i kväll så är det böda sand camping kl 20 ;D jeeeej

äta klart min macka sen kör vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0