24 November

Torsdag!!

innbär 1 dag kvar till helg =)

I dag jobba på, sen hem ska kolla i källaren och ta upp lite julgrejjer och se vad man har för något och vad som behövs köpas =) Ska inte sätta upp något nu det gör jag på fredag kväll, hinner inte lördag eller söndag. Tycker många satt upp väldigt tidigt i år redan flera veckor tillbaka som får mig att blir lite sur då jag tycker man ska sätta upp då det är nära. men men alla är olika tur är väl de.. =) Tindra och Novelia vela leka i sandlådan i dag när jag fråga dom i morse så det får bli en sväng ute då.  I dag är dom ledig och i morgon med så de är hemma och myser med pappsen, dom kanske skulle leka med Filippa sen...Kvällen kommer bestå av body pump sen parkera sig i soffan till böda camping.. ;D

Gårdagens löptur gick super bra, det började mörkna på och jag som är så rädd för allt intalade mig själv att det är inte farligt, djuren i skogen sover nu. =P.  

Tindra i går!!
Tindra- Mamma kolla vad mycket hår jag har
jag- Ja det har du gumman
Tindra- Jag har lägre än dig kolla så böjde hon ner huvudet och håret nådde längre ner på ryggen
jag- Haha ja det har du om du böjer dig, men kolla när jag gör så då har jag håret ner på rumpan
Tindra- men mamma inte kan man ha hår på rumpan inte <3

Blir mycket stjärnor i år






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0