23 November

Onsdag!

Lunch i vanlig ordning. Rätt trött i dag då jag vakna i natt av en Hysterisk skrikande Novelia, som hade mardrömm. Jag kunde inte trösta henne hon var helt galen bara vred och vände på sig försökte trösta henne men det blev bara värre. tände lammpan för att se om hon höll på att dö då blev hon tyst och sa maaaaammmaa sorligt. Tänk om hon blev mörkrädd? Hon somnade iallafall om och så skulle jag bära in henne i sin säng i gen men då vakna hon och grina så det var lika bra att hon fick sova kvar brevid mig. Per jobba natt han så jag var på väg att ringa han och fråga vad det var med henne. men det gick ju ver och glad var hon i morse när jag lämnade på dagis. =)

I dag får jag hämtning, Per åker först och hämtar barnen på dagis sen mig, så ska jag bara byta om lite snabbt och dra ut på en löptur innan han ska åka och svulla ett jolbord med jobbet =)

jag bakade 2 grejjer i går till Pers kalas =) hallongrottor och kärleksmums. Beta av lite då och då så tar man och gör bullarna samma dag. Vi ska baka på fredag fast lussebak till första advent pepparkakor och saffrans kaka och lussebullar. Händer så skojj i helgen..  Igår med så knäppte jag kort på hjärtegullen blev bra bilder. momor och morfar kom upp på go fika. Städa av lite hemma, vek tvätt och gjorde kyckling i stekpåse med ädelost inuti =P

2 av dom som är avklarade



resten kvar

Snickerskakor som jag gör lite eget recept med kokos och smälter maraboue choklad och har över.
 

Polly muffins. en jättegod deg med pollys i =) Chesecake istället för tårtor önskar Per =)


 Tror det får duga!! =) är ju ett tag kvar.

Som sagt längtar till helgen.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nog försöker vi njuta av tiden men de går verkligen superfort! Sjukt :)



Tror det kommer en liten Gabbejunior eller Perjunior till hos er snart jag hihi ;) Du som e så bebistokig.

2011-11-23 @ 14:29:14
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0