22 November

Tisdag!!

Uppdaterar alltid på lunch nu för tiden. Ska väl blogg lite också någondag tänkte jag men när jag slutar jobbet vill jag ju umgås med min familj så mycket som möjligt. Länge sen jag la upp en bild på barnen också såg ja fy skäms på mig..  Ska knäppa lite nya kort.

Är så mycket vi ska hinna med i helgen!

Barnen fick vara hos sin moster och kusiner i går så jag fick åka och träna body pump =) härligt de fick med sig 2 bakrockar hem med julmotiv som deras kusiner hade när dom var små, perfekt till julbaket vi ska ha på fredag. Pepparkakor och lussebullar. Måste få tag på små kavlar som barnen kan ha. nån som vet vart sånna finns?

I dag blir det vila från träning men en lättare promenad och ut i skogen för att knäooa lite nya kort till almenackan med.

Tindra och Novelia med sin kusin jonna en bit in på sensommaren i år.


Novelia i sommras



Tindra i sommras



Kommentarer
Postat av: katrin

Jag har kommit på vad Fabian vill ha i dop-present. Inne på färghuset finns en serie för barn som heter kids concept. Vita möbler med stjärnmotiv.. I den serien vill han ha saker,bord, stolar, pall, klädhängare m.m :)

Kram

2011-11-22 @ 15:08:09
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0