15 November

Tisdag!

Drygaste dagen i veckan är är gud så roligt!

Tiden har gått rätt fort i dag, vaknade före klockan ringde i morse kände mig utvilad, men rätt avis på resten i familjen som låg och sov så sött. Dom är så duktig att sova våra tjejer vi har haft sån tur att dom sover så bra och inte vaknar för tidigt. Jobbar nu för fulla muggar tycker solen kan kika fram lite faktiskt. Ska strax gå ut på en pw så jag får i mig lite frisk luft. Har sån träningsvärk i min rumpa i dag aj aj hoppas det släpper i kväll då det är dax för body pump igen.

I morgon får se se om det är dagis för Novelia beror på hur hon mår i dag men det ser lovande ut. Tindra längtar efter dagis hon är leksugen sa hon i går ;D men hostar fortfarande lite.  Hon vill också leka med Thilla (matilda) och filippa tjatar hon om och jonna å. go fian. Novelia är bok fantast nu hon läser för sig själv och när hn stänger boken säger hon sluuut... meee mee det byter mer =) Älskade små hjärtat gud så jag älskar dom obeskrivlig.
Pappa Per är bra han med ;D

Men som jag skriev ut på en PW ;D

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hon kan konsten att göra söta miner ;D



Ja kan vi inte boka in de ? :) Höra med Jessica också?

Kraam

2011-11-15 @ 17:06:42
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0