11-11-11

Fredag =) hur många gifter sig i dag??? Inte jag inte för ingen har ju firat till mig vad jag vet än =P haha...

Härligt med fredag, sitter på jobbet och insåg precis hur många mail jag har att ta reda på. =P grym träningsvärk har jag i ben då jag la på lite mer vikt i går på pumpen ;D Blir att gå baklänges ner för trappab känns bättre då. I dag så jobbas det fram till 2 hämta hem tjejerna. Mys fredag i dag Per har ledig helg. blir tacos i kväll med eller utan gäster visar sig. =) Övrigt ska jag hinna med en löptur tänkte jag.  Har inte så mycket planer för helgen än så länge skönt att bara vara ockå. Fars dag på söndag iallafall.  Blir nog en till uppdatering i helgen.


Ha en bra fredag!!!

Men ta aldrig något som inte är ert!
Varför vill man förstöra något
Frågor som man aldrig förstår sig på.



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja de tror ja med :)

Trevlig helg på er!

Kraam

2011-11-11 @ 11:23:15
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du syftar på en speciell separation, så kanske man inte ska glömma att det inte bara är att ta en person från någon annan. Det krävs ju två för en tango, eller hur? Trevlig helg! Kram

2011-11-11 @ 20:52:11
Postat av: gabbe

nej nej inge sånt jag syftar på. Vet jag med att man måste vara två i en tanga ;D

2011-11-14 @ 08:18:03
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

Tango för gud skull ska det stå haha =)

2011-11-14 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0