1 November

Då kliver vi in i November då =) kul att kolla igenom förgående år då det var ruskigt mycket kallare ute, Tycker det är helt ok nu med denna värme som är ute =) det kan börja snöa nån vecka innan jul tycker jag..

Tisdag i dag. Dagen går ruskigt snabbt. Vi har ändrat lite på jobbet flyttat till en annan sal osv så dagen har gått grymt snabbt. Efter jobb ska jag hem till min familj som för övrigt ät i Falun och shoppar lite nu utan mig =P haha lika bäst... Body pump till kvällen.  Gårdagen så gjorde man vanliga sysslor, barnen ritade och pyssla medans jag tvätta och städade och drog på pump pass. Går riktigt bra nu lär ja säga med träningen, börjar synas nån liten muskel =)

Längtar bara till helgen då det händer massa skojj ;D

ännu närmare julen


har 183290147 ideer nu till julpyntet men får gott vänta 4 veckor till =P


Kommentarer
Postat av: katrin

Jag gör ingenting, mer än promenad varje dag och innebandy eller gym :)



Håller med om snön, den får gott vänta till december tycker jag :)

2011-11-01 @ 15:12:02
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: katrin

äh sluta, de är väl inge fel på din mage :)



Nja brs är de väl inte. Erik har bestämt sig för att lämna mig, så nån middag blir de nog inte tyvärr.. Eller lämna, de är ju jag som får flytta, men det är han som vill att jag ska de.

2011-11-02 @ 11:40:40
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0