5 Maj

Torsdag!

Som vanligt har jag och Novelia nyss lämnat Tindra på dagis och sitter här hemma. Novelia leker och jag leker med datorn. Pappa Per sover fast det borde han inte göra för jag ropa nyss på han och han skrek tillbaka varför är det inget som väcker mig? meen hans mamma bor inte här, lite självförhållning tack. Nog om de.

Var på utvecklingsamtal för tindra igår och det går så himmla bra för henne på  dagis. Fick reda på att hon går på pottan varje gång hon är på dagis, jag blev överlycklig. Hemma sitter hon bara en stund sen tröttnar hon på det när det inte kommer något. Sen är hon ju torr på nätterna och morgon så jag sätter henne alltid på pottan men hon tröttnar ur, om jag inte hunnit sätta på nån blöja så kommer det på golvet.

grym träningsvörk i dag efter gårdagens fys pass ;D härligt..

I kväll får barnen följa med och titta på träningen en stund då jag inte ska träna, vill inte skaffa barnvakt när det ska nattas vid 19.

På lördag är det äntligen seriepremiär.



Kommentarer
Postat av: Linnie

Matchen blir inställd på lördag Gabbe. :( Skit tråkigt, men vi har inga folk för det är alldeles för många sjuka! Så vi ska flytta den, vilken dag vet jag inte. Så bara att tagga till Tisdag när vi möter Huge tror jag. :) Kram!

2011-05-05 @ 21:09:25
URL: http://linniefjellet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0