3 Maj

Och det är som November ute!!

Lämnat på dagis, så nu är jag och Novelia ensamma hemma, vi tänkte plocka lite med tvätt och sedan bege oss till bvc för vägning och mätning. Vi missade ju vår senaste tid som skulle vart den 20 april hur tänkte jag då? jaja men de gjorde inget sa dom vi var inte dom första som missat.

igår kväll på fotbollsträningen fick jag in en sån där studsbollsbit som ligger på planen rätt in ögat, efter jag duschat så gjorde det olidligt ont och Per försökte få ut den men den satt så långt upp och sen försvann den bakom ögat. aja jag sov gott i natt fick sovmorgon till halv 8 =P När jag vakna så kunde jag bara peta ut den för den satt typ rätt på ögat. sköönt.

tror jag ska göra en brasa nu, herregud det är ju maj ska det vara så kallt då?


Kommentarer
Postat av: thyran

Mmhh, ska blir häftigt att se :) Å så får vi förhoppningsvis veta om de är en flicka eller pojke hihi, så nyfiken av mig ja :) Kraam

2011-05-03 @ 10:02:54
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha "en sån där studsbollsbit". En liten gummikula menar du? ;) Du är kul du!

2011-05-03 @ 11:20:44
Postat av: gabbe

okej då en gummikula bit ;D

2011-05-03 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0