27 Maj

Freeedag!!

Härlig dag att hålla på och pyssla inne och plantera blommor. I morse när vi familjen vaknade drog vi in till Plantagen i falun för inköp av fina sommarblommor som vi ska ut och plantera snart i krukor.  Blev också handling på ica maxi. Tycker falun är så mycket roligare att åka till än valbo, vi var ju och handlade i Onsdags jag mamma och barnen. KOm hem med lite kläder åt mig innan jobb dax nästa vecka, smink, kläder åt barnen de hade fått in massa nytt på h&m, Tindra fick nya skor, Bikini hittade jag äntligen.

Pappa Per har em plus natt så jag och barnen ska roa oss med att vara ute som jag nämde tidigare och plantera blommor sedan ska vi laga god middag. Lite chips kommer nog fram också till något bra program.

Lördag- Det blir en jogging tur med vagnen i morgon när vi vaknat. Sedan tror jag det blir en dag i Sandviken som har marknad och crusing, åter står att se.

Söndag- Sista dagen som mamma ledig och ganska kul att det är mors dag då. Det ska iallafall åkas runt och lämna pressenter till P-hyttan och Muntebo kan inte nämna här för mamma läser ju min blogg. =P

Haha sitter och skrattar åt Tindra och Novelia,,,, Tindra tar Novelia i en hand och går i full fart och skrattar som bara den båda två, Novis är duktig att gå nu och hålla i en hand men när hon ska gå själv ja 2 steg tyg så kommer hon på sig själv att ingen håller i mig och sätter sig ner =) go stump så stor nu.... Nu har man inga bebisar nå mer när prinsessorna blivit så stor. Kanske får nosa lite på bebisar när Katrin och Elin fått sina. Det drar lite i gravidtarmen eller vad man brukar säga livmodern kanske. Men vi är rätt nöjda med 2 kanske en 3:dje om 5-10 år =) Vi ska bygga ut först

********Ha en trevlig helg***********

Just ja nya lampor till vårat sovrum



Novis rum som ska fixax i ordning ínnom sin tid


Kommentarer
Postat av: A

Är det där en färdigköpt "panel" eller hemmabygge? :D

2011-05-27 @ 23:28:24
Postat av: Gabbe

A- Det är vanlig panel som vi spikat i hop kom ej ihåg vad den hette. Om det är v spont 20 cm brett tro.

2011-05-28 @ 09:24:15
Postat av: Malin

Hej:)Niklas köper dem i nån butik i Stockholm när han är där på jobb. Vet faktiskt inte vart man kan köpa dem här i närheten. Ha det bra!:)

2011-05-28 @ 21:17:19
URL: http://malinskrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0