23 Maj

Måndag!!

Denna vecka ska jag ha lördag hela veckan för det är sista mama ledigheten för min del. Ska ju ha semester i Juli och börja sen igen i Augusti en liten mjukstart =) Tror Novelia åkte på magknip i går kväll stackarn precis när vi skulle gå och lägga oss började hon gnälla lite och så hade hon bajsat och efter ny blöja börja hon skrika konstant det fanns inget stopp jag fick inte kontakt med henne hon bara skruvade på sig och hade panik. Sen somnade hon på mitt bröst efter 20 min så chippade hon efter andan flera gånger stackarn. I morse var allt som bortblåst glad och pigg. Ska prova en annan välling få se.

I dag har det redan hunnits med en promenad då Per följde med (kors i taket) fast han tog cyckel och gick lite grann haha. Passar på att blogga lite medans de sover. Har också städat i dag ska väl hänga ut lite tvätt. gårdagen hängdes det väl ut en så där 3-4 maskiner. skönt. Ikväll ska det spelas fotbolls match mot stensätra

Helgen kom och gick, alldeles för fort. Fredag så var jag ju på tjejkväll väldans trevligt då också Jessica rensade ur gamla kläder som jag och Elin fick eller gammla och gammla sånt inte hon använt och lappen satt kvar på vissa plagg. =P Lördagen så var vi på storviks marknad sen grillning med grannarna. Söndagen höll vi på hemma ute med allt och en cyckeltur ner på time då Novelia fick sin först glass hon blev ju ändå 11 månader ;D mamma och pappa kom också förbi och kvällen avslutades med ett varv runt hammarn med syster och även grillning denna kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0