17 Maj

Norges nationaldag ;D Tisdag!

Tindra hjärtat är på dagis efter en stressig morgon då vi alla sov till kl 8 och kl 9 ska hon ju vara på dagis. Upp, göra frukost, bta om på barn och tjaffsa lite. Överlycklig Tindra som inte vart på dagis på 1 vecka. Vi kom i tid men vi tog bilen så åkte jag, Per och Novelia ner på bruket och handlade lite. Jag köpte sling färg så det ska göras slingor nångondag för utväxten är inte att leka med längre. Mammas hår ska ju färgas så vi får ta en hårfärgardag någondag.

Känns bra i kroppen i dag och det är ju bra för i dag ska det spelas match mot strömsbro. Innan match ska det ju donas här hemma. promenad ska vi ju också hinna med. Ska verkligen platta håret nu efter att sovit med blött hår. Och busungen Novelia är så duktig märks att hon snart blir 1 år =P 2 egna steg men hon blir lite feg och sätter sig ner. Säger Hej åt alla hon ser, lekar och pratar med Tindra. Hoppas dom kommer få roligt i hop hela livet. Det skilljer ju bara 1 år och 5 månader.

Min kära morfar ligger på sjukhus hoppas han får komma hem snart och förhoppningsvis leva sitt sista liv hemma med mormor istället för att ligga på sjukhus och sakna mormor. Jobbigt sånt här när dom blir gamla för jag tänker bara tillbaka på tiden då vi ofta var där hemma hos dom, när vi sov över och hade det så bra. Jag och min lillasyster gick aldrig på dagis utan vi var hemma hos dem när mamma och pappa jobbade. Lika när jag gick på hagaskolan och gymnasiet så var vi ofta där. Sedan fick man egen familj och påhälsningarna har blivit färre tyvärr. Hoppas hoppas hoppas att han får vara lycklig ett tag till ;D




Tattarlasst



Kommentarer
Postat av: thyran

Heeej! Ja om inte du vill dricka nå eller så då? :) Kraam

2011-05-18 @ 12:29:15
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Aa men då får du gärna plocka upp mig :)

Kraam

2011-05-18 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0